Search
Close this search box.

Polityka prywatności

W związku z obowiązywaniem Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”) przedstawiamy informacje o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych.

Dane osobowe to wszystkie informacje dotyczące zidentyfikowanej osoby fizycznej lub zbiór informacji, które mogą w połączeniu pozwolić na identyfikację tożsamości danej osoby. Przykładowe dane osobowe: imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, adres IP, nr PESEL, identyfikator plików cookie.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale stanowi warunek konieczny w celu realizacji umowy o świadczenie usług określonych Regulaminem HeyMed Clinic. Odmowa podania danych osobowych jest równoznaczna z rezygnacją z korzystania z usług świadczonych w HeyMed Clinic.

Administratorem Twoich danych osobowych jest HeyMed Clinic, z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Nowowiejskiej 5/2U.
Administrator przetwarza dane osobowe pacjentów w celu udzielania świadczeń zdrowotnych, w tym prowadzenia dokumentacji medycznej oraz zarządzania procesem udzielania świadczeń.

Użytkownikiem jest każda osoba fizyczna korzystająca z usług wymienionych w regulaminie HeyMed Clinic, w tym również użytkownicy serwisu heymed.pl. Użytkownik jest zobowiązany do podania podstawowych, niezbędnych danych w celu rejestracji usługi i obsługi zlecenia. Aby ułatwić proces rejestracji i obsługi zlecenia użytkownik może podać dodatkowe dane, co jest równoznaczne ze zgodą na ich przetwarzanie.

Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić ochronę danych osobowych poprzez wykorzystanie nowoczesnych technologii i rozwiązań dostępnych na rynku. Dostęp do danych osobowych posiadają wyłącznie osoby do tego upoważnione. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Administrator zabezpiecza dane osobowe oraz gwarantuje, że dane te nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.


Dane osobowe przetwarzane będą w celu: realizacji umowy o świadczenie usług określonych w Regulaminie HeyMed Clinic (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO); wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO); analitycznym i statystycznym, polegający na prowadzeniu analiz aktywności Użytkowników, a także ich preferencji w celu poprawy stosowanych funkcjonalności i świadczonych usług (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO); marketingu produktów lub usług własnych, w tym spersonalizowanych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO); dochodzenia lub zabezpieczenia roszczeń (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Dane osobowe, jeżeli Użytkownik wyraził zgodę, będą przetwarzane również w celu zbadania poziomu satysfakcji ze zrealizowanych usług w HeyMed Clinic, na podstawie udzielonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
Dane przetwarzane (przechowywane) są w zakresie realizacji świadczonych usług, do czasu zakończenia realizacji usług oraz do czasu wycofania wyrażonej zgody lub zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych w przypadkach, gdy podstawą prawną przetwarzania danych jest uzasadniony interes Administratora. Przetwarzanie (przechowywanie) danych po zakończeniu świadczenia usług odbywa się przez okres wymagany przez przepisy o archiwizacji lub przez okres wymagany dla realizacji ewentualnych roszczeń. Po upływie okresu przetwarzania dane są nieodwracalnie usuwane. W związku z realizacją usług dane osobowe będą ujawniane podmiotom zewnętrznym, w tym dostawcom odpowiedzialnym za obsługę systemów informatycznych, podmiotom takim jak banki i operatorzy płatności, podmioty świadczące usługi księgowe, prawne, audytowe, konsultingowe, kurierskie. W przypadku uzyskania zgody Użytkownika jego dane mogą zostać udostępnione innym podmiotom do ich własnych celów, w tym celów marketingowych. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. 

Serwis heymed.pl nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies. Pliki cookies (tzw. ciasteczka), to pliki tekstowo-numeryczne, które umożliwiają rozpoznawanie treści preferowanych przez Użytkownika oraz na podstawie zebranych danych dopasowują prezentowane treści do indywidualnych potrzeb odbiorcy. Pliki cookie umożliwiają odtwarzanie filmów i przechowywanie niezbędnych treści, zapamiętują urządzenie Użytkownika oraz sposób korzystania ze strony internetowej, dzięki czemu odbiorca nie musi np. na każdej podstronie logować się ponownie lub też ma dostęp do zawartości np. poprzedniego koszyka zakupów w danym serwisie. Użytkownik serwisu może w każdym momencie dokonać zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Informacje o możliwościach i sposobach obsługi plików cookies są dostępne w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
Rodzaje plików cookies:
Cookies sesyjne – tymczasowe informacje przechowywane w pamięci przeglądarki do momentu zakończenia sesji przeglądarki, czyli do momentu jej zamknięcia. Te cookies są obowiązkowe, aby niektóre aplikacje lub funkcjonalności działały poprawnie.
Cookies stałe – dzięki nim korzystanie z często odwiedzanych stron jest łatwiejsze (np. zapewniają optymal-ną nawigację, zapamiętują wybraną rozdzielczość, układ treści itp.). Informacje takie pozostają pamięci prze-glądarki przez dłuższy okres. Czas ten zależy od wyboru, którego można dokonać w ustawieniach przeglą-darki. Ten rodzaj cookies zezwala na przekazywanie informacji na serwer za każdym razem, gdy odwiedzana jest dana strona. Stałe cookies są również nazywane jako tzw. śledzące „cookie” (ang. tracking cookies).
Cookies podmiotów zewnętrznych – (ang. third parties cookies) – to informacje pochodzące np. z serwe-rów reklamowych, serwerów firm i dostawców usług (np. wyszukiwania albo map umieszczanych na stronie) współpracujących z właścicielem danej strony internetowej. Ten rodzaj cookie pozwala dostosowywać rekla-my – dzięki którym korzystanie ze stron internetowych może być bezpłatne – do preferencji i zwyczajów ich użytkowników.

Informujemy, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą w znaczący sposób wpłynąć na optymalne funkcjonowanie strony internetowej heymed.pl. Przeglądarki internetowe umożliwiają zarządzanie plikami cookies z poziomu ustawień preferencji. Sposób korzystania z tych funkcjonalności jest opisany w polityce prywatności danej przeglądarki.
Użytkownik posiada prawo do: dostępu do swoich danych, uzyskania kopii danych, sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu Administratora lub sprzeciwu przetwarzania w celu marketingu bezpośredniego, do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.